Nyheter, Prylar, Android, Mobiler, Appnedladdningar, Android

47 Instagram Reels Pomysły na zaangażowanie i rozwój w 2023 roku

Följande artikel hjälper dig: 47 Instagram Reels Pomysły na zaangażowanie i rozwój w 2023 roku

Kiedy Instagram wprowadził Reels w 2020 roku, ludzie w Internecie szybko odrzucili je jako zwykłą refleksję w odpowiedzi na gigantyczny wzrost TikTok w tym samym okresie. I szczerze mówiąc, kto może ich winić? Po prostu posłuchaj tego tonu z Instagram:

Ale jak się okazało, Reels okazał się być czymś znacznie więcej.

Innehållsförteckning

Dlatego omówimy znaczenie Instagram Reels, wskazówek i najlepszych praktyk, zanim zagłębimy się w to łatwe i niepowtarzalne pomysły na Instagram Reels na wypadek, gdybyś kiedykolwiek utknął. Nasz prezent dla Ciebie za jedno z tych „O czym powinienem opublikować lub nakręcić reportaż?” dni.

Czy wiesz, że planowanie Reels jest teraz dostępne w Kontentino? Zarejestruj się tutaj, aby wypróbować.

Spis treści

A teraz przejdźmy do dobrych rzeczy. Oto kilka pomysłów na Instagram Reels na początek:

Łatwe pomysły na rolki na Instagramie dla początkujących

1. Wartość oferty

Instagram Reels może być domem zwariowanych shenaniganów i memów, ale to nie znaczy, że użytkownicy szukają Tylko szybka rozrywka. Możesz użyć niesamowitych narzędzi do edycji i efektów w Reels, aby zaoferować wartość swoim odbiorcom. Stwórz własny film instruktażowy lub kreatywnie zaprezentuj swój wyjątkowy talent.

2. Twórz zawartość, którą można zapisać

Valerie Lisitsyna jest ekspertem ds. marketingu w mediach społecznościowych ponad 350 000 obserwujących na Instagramie. Jej najlepsza rekomendacja do stworzenia najlepszego Instagram Reel? Zachęć użytkowników do kliknięcia przycisku „zapisz”:

3. Fragment dnia z życia

Ludzie Miłość treści z życia codziennego i nie bez powodu. Jest coś pocieszającego w świadomości, że w Internecie jest jeszcze miejsce na treści, które przedstawiają słodką, słodką codzienność. Fragmenty z dnia z życia mogą pokazać widzom, że ostatecznie jesteś normalną osobą, taką jak oni.

4. Publikuj treści generowane przez użytkowników

Innym sposobem na zbliżenie odbiorców jest publikowanie treści stworzonych… przez nich. Ponieważ narzędzia do edycji i tworzenia stają się coraz bardziej dostępne, UGC może być tak samo wysokiej jakości, jak treści tworzone przez tych, którzy zarabiają na życie. To świetny sposób na zbliżenie odbiorców, ponieważ pokazuje, że Ci zależy.

5. Pokaż nowe produkty

Jeśli prowadzisz niszową stronę na Instagramie, prawdopodobnie regularnie używasz wielu produktów. Dlaczego więc nie zrobić z nich dobrego użytku, tworząc wokół nich Rolkę?

6. Ulubione

Mówiąc o produktach, z pewnością masz jakieś ulubione, o których Twoi odbiorcy chcieliby zobaczyć, jak mówisz, prawda? Tak? Wtedy wiesz, co musisz zrobić.

7. Tańcz!

OK, byłem trochę żartobliwy — tańce wciąż są czymś na Reels. Nigdy nie odejdą. Tańce nie są dla wszystkich i nie działają za każdym razem, ale człowieku, kiedy działają, to tak praca.

8. Zaciąg

Jest to jeden z moich ulubionych rodzajów treści do oglądania na Reels (a właściwie wszędzie), głównie dlatego, że często potwierdza moje nawyki zakupowe, które przydałyby się do pracy. Zaciągi książek, zaciągów gier wideo, zaciągów plakatów, zaciągów winyli, jeśli w tytule jest „zaciąg”, prawdopodobnie pochłonę te rzeczy, jakby od tego zależało moje życie. Ponadto jest to stosunkowo nisko wiszący owoc, jeśli chodzi o tworzenie treści, więc nie pozwól, aby twój ciężko zarobiony łup nie został unieśmiertelniony w rolce.

9. Szybka wskazówka

W niektóre dni Internet jest po prostu nudny. W inne dni bogowie algorytmu serwują mi tak wiele interesujących rzeczy w tak krótkim czasie, że czuję duchową więź z tym słynnym Gif Erica Wareheima. Szybkie wskazówki mają na mnie taki wpływ. Te proste wskazówki, które uświadomiły mi, że cały czas robię coś źle. A Instagram Reels są idealne do prezentowania tych rzeczy w prosty, zabawny sposób.

10. Upływ czasu

Zapamiętaj tę osobę który robił sobie selfie codziennie przez 20 lat? Ten projekt rozpoczął się w 2000 roku, na długo zanim termin „selfie” wszedł do języka potocznego, więc prawdopodobnie możesz sobie wyobrazić, co możesz zrobić z codzienną technologią. Oczywiście Twój film poklatkowy nie musi być tak egzystencjalny, jak projekt fotografa.

BONUS IG Kołowrotki Pomysły dla początkujących

11. Wyzwanie

Wyzwania w mediach społecznościowych są tak efemeryczne jak nasz czas na Ziemi, więc aby zadziałały, musisz uważnie śledzić najnowsze trendy. Jeśli zrobisz to dobrze, mogą znacznie zwiększyć Twój profil.

12. Zabawne fragmenty reakcji

Filmy z reakcjami są podstawą YouTube od niemal zawsze, więc nie jest niespodzianką, że trafiły na Reels. Wszystko, co musisz zrobić, to znaleźć coś, na co warto zareagować, a następnie zareagować na to w zabawny sposób. Brzmi łatwo, prawda?

13. Filmy z komentarzami z efektem zielonego ekranu

Mówiąc o rzeczach, które są filarami innych platform mediów społecznościowych, wygląda na to, że filmy z komentarzami z efektami zielonego ekranu trafiły z TikTok do Reels. Prawdopodobnie widziałeś już setki filmów, na których ludzie komentują, a za nimi znajduje się obraz, jak fragment artykułu z Wikipedii opisujący mało znane wydarzenie lub cokolwiek innego. Trudno opisać, co czyni je tak atrakcyjnymi — może to dziwne skrzyżowanie energii DIY i profesjonalizmu? W każdym razie są całkiem fajne i powinieneś wypróbować je w rolce.

14. Opowiedz o historii swojej marki/o swoim zespole

Wiesz, co jeszcze ludzie lubią? Historie pochodzenia. Wystarczy zapytać tę miliardową firmę, która co roku produkuje dziesiątki filmów o superbohaterach. Wszystko może mieć fajną historię pochodzenia, jeśli zostanie odpowiednio oprawione, więc dlaczego nie miałbyś podzielić się swoją historią za pośrednictwem Rolki?

15. Pokaż błędy/nieudane wyniki

Pewien mądry człowiek na LinkedIn powiedział kiedyś, że najważniejsza jest podróż, a nie cel. Skończyło się na tym, że do końca dnia widziałem ten cytat kilkanaście razy od innych osób, ale to nie ma znaczenia. Rozbicie procesu ma dużą wartość, aby zobaczyć, co poszło nie tak.

Pomysły na Instagram Reels dla firm

16. Piątki z retrospekcjami

Można powiedzieć, że Flashback Fridays zostały wymyślone dla efektów przejścia Instagram Reels. Jeśli nie masz ochoty tworzyć niczego konkretnego na Flashback Fridays, pokazanie projektu lub czegoś na wcześniejszym etapie też się sprawdzi.

17. Przed i po

Jako ludzie jesteśmy uwarunkowani, by czerpać przyjemność z wszelkiego rodzaju postępów, zwłaszcza gdy są one prezentowane w kreatywny sposób. Tak więc, jeśli masz zdjęcia/filmy przed i po projekcie, upewnij się, że stworzysz wokół nich interesującą rolkę.

18. BTS (za kulisami)

Sharon Van Donkelaar, dyrektor ds. marketingu w Expandi

19. Pokaż przebłyski procesu twórczego

Wierz lub nie, ludzie są naprawdę zainteresowani szczegółami tego, co robisz. Czasami tworzenie czegoś jest ciekawsze niż efekt końcowy. Rolki świetnie nadają się do pokazywania przebłysków procesu twórczego w zabawny sposób.

20. Prezentacje produktów

Dema są z definicji krótkie, zwięzłe i na temat. Wiesz, co jeszcze jest krótkie, zwięzłe i na temat? Zgadłeś, Instagram Reels.

21. Zaangażuj influencerów

Kiedy wszystko inne zawiedzie, nie ma nic złego w zleceniu talentu i doświadczenia influencerowi, aby Twoje filmy na Instagram Reels były bardziej przystępne i naturalne. Poza tym to świetna okazja, by dotrzeć do szerszego grona odbiorców.

22. Dla artystów

Dawno minęły czasy, gdy snobistyczny handlarz dziełami sztuki ustalał, co jest warte twojej uwagi, a co nie. W tej epoce artyści mogą wykorzystać moc Instagram Reels, aby pochwalić się swoją sztuką (a nawet jej tworzeniem), fajnymi przejściami, efektami i wszystkim.

23. Odpowiedz na najczęściej zadawane pytania

Czasami rolka na Instagramie z odpowiedziami na często zadawane pytania to wszystko, czego osoba może potrzebować, aby zdać sobie sprawę, że zależy Ci na kliencie. Głównie dlatego, że poświęciłeś czas na stworzenie interesującej treści wokół nich, zamiast wrzucać odpowiedzi w poście na blogu. Nie żeby było w tym coś złego, oczywiście.

24. Samouczki i treści edukacyjne

Słuchaj, nie mówię, że powinieneś się złamać Wszystko swoich pisemnych treści edukacyjnych w łatwe do strawienia rolki wielkości kęsa. Ale twoi odbiorcy docenią, że robisz to przynajmniej od czasu do czasu.

25. Ujawnij bestsellery

Sprzedajesz rzeczy? A może ręcznie robione świece? Śliczne broszki? Zakładki na zamówienie? Jeśli odpowiedź brzmi „tak”, z pewnością niektóre z nich sprzedawały się lepiej niż inne. Zrób o tym Reel. Szybka treść. Chodźmy.

BONUS IG Kołowrotki Pomysły dla firm

26. Filmy „Dzień z życia”.

Jeśli szukasz sposobów na zbliżenie ludzi do swojej firmy, treści typu „dzień z życia” (w tym przypadku Reels) to bardzo skuteczny sposób. Zabierz swoich odbiorców za kulisy i pokaż im, jak wygląda praca w tym miejscu.

27. Samouczki i treści edukacyjne

Jak firmy mogą wyróżnić się na rynku bardziej zatłoczonym niż kiedykolwiek? Jednym z realnych rozwiązań jest tworzenie treści edukacyjnych (w tym samouczków). Przyjmując perspektywę edukacyjną, nie tylko oferujesz wartość swoim odbiorcom, ale także robisz kolejny krok w kierunku zdobycia pozycji autorytetu w swojej dziedzinie.

28. Kołowrotki na Instagramie przed i po

Twoja firma istnieje już jakiś czas? Jeśli odpowiedź brzmi „tak”, na pewno są jakieś najważniejsze momenty, którymi chcesz się podzielić. Każdy od czegoś zaczyna, więc dlaczego nie spojrzeć na wszystko dosłownie z perspektywy, tworząc rolkę typu „Przed” i „Po”? Pokaż swoim odbiorcom, jak się rozwinąłeś i jak daleko zaszedłeś.

Pomysły na Instagram Reels dla influencerów

29. Ćwiczcie razem

Żyjemy w świecie bardziej świadomym zdrowia niż kiedykolwiek wcześniej, co przyniosło eksplozję treści związanych z fitnessem. Tak więc, jeśli masz jakąś formę ćwiczeń w swojej rutynie, możesz rozważyć stworzenie kołowrotków wokół swojego hobby. To nie musi być nic wymyślnego. Możesz zachować prostotę i trzymać się czegoś bardziej dostępnego, na przykład wyzwania związanego z określonym ćwiczeniem.

30. GRWM (przygotuj się ze mną)

Wybierasz się na miasto lub jakieś wydarzenie? Pokaż swoim obserwatorom swoją rutynę przygotowawczą. Przybliży Cię to do publiczności, ponieważ może naprawdę poczuć się, jakby spędzali czas z przyjacielem. Bycie przystępnym jest klucz do wzrostu.

31. 12 godzin ze mną

Mówiąc o rutynie, trend, który trwa już od jakiegoś czasu, to „12 godzin ze mną”. Zasadniczo jest to montaż zawierający migawki z dnia twórcy. To zabawny i kreatywny sposób, aby zabrać odbiorców za kulisy i połączyć się z nimi na poziomie osobistym w tym procesie.

32. Wanderlust lub podróżnicze inspiracje

Po 2 latach siedzenia w domu ludzie są spragnieni vlogów z podróży i treści pasjonujących się wędrówkami. Jeśli nie planujesz podróżować w najbliższym czasie i masz jakieś zdjęcia/filmy z podróży, które gromadzą kurz w jakimś zapomnianym folderze, możesz z łatwością zrobić wokół nich Reel. Nie zapomnij dołączyć osobliwej muzyki i podpisów tekstowych specyficznych dla regionu!

33. Pokaż swój proces od początku do końca w 15 sekund

Wspomnieliśmy o samouczkach i filmach prezentujących fragmenty Twojego procesu twórczego. A co powiesz na zrobienie dokładnie tego, ale od początku do końca I w 15 sekund? To wymaga pewnych umiejętności edycyjnych, ale hej, nikt nie powiedział, że Instagram Reels są łatwe do zrobienia.

BONUS IG Reels Pomysły dla influencerów

34. Podążaj za trendami wyzwań

To może być trochę trudne, ponieważ wymaga spontaniczności i uważnego monitorowania trendów. Ale złap jednego we właściwym momencie, a Twój kołowrotek może mieć ponadprzeciętną przyczepność.

35. Pokaż swoje miejsce pracy

Jestem typem faceta, który mógłby godzinami oglądać stacje robocze moich ulubionych YouTuberów. Jest coś tak satysfakcjonującego w zobaczeniu schludnego, dobrze zorganizowanego miejsca pracy i nie sądzę, że jestem jedyną osobą, która tak się czuje (mam nadzieję). Możesz wykorzystać to samo, prezentując swoje miejsce pracy za pomocą szpuli na Instagramie. Dodatkowe punkty za pokazanie przed i po.

Kreatywne pomysły na szpule na Instagramie

36. Co widzi mój telefon, a co widzi mój aparat

Masz telefon? Czy masz aparat o wysokiej rozdzielczości? Jeśli obie odpowiedzi są twierdzące, możesz stworzyć coś naprawdę fajnego wokół tej koncepcji. Obiekt lub punkt orientacyjny widziany przez obiektyw odpowiedniego gadżetu. Tak łatwo, tak kreatywnie!

37. Styl życia wokół produktu

Idealnie, celem produktu jest zmiana/ułatwienie jakiegoś aspektu codziennej rutyny. Tak więc, jeśli sprzedajesz/produkujesz produkt, szybki 60-sekundowy Reel powinien wystarczyć, aby pokazać potencjalnym nabywcom, jak zmieni to ich życie.

38. Włamania

Czy znasz sprytny sposób na szybsze składanie prania? Ugotować pyszny obiad z przypadkowych resztek? Zawiązać sznurowadła jedną ręką? Czy jest lepszy sposób, aby je pokazać, niż stworzenie Reelu?

39. POV (punkt widzenia)

Z mojego doświadczenia wynika, że ​​treści typu POV zwykle wahają się od przypadkowych memów po rzeczy, które są naprawdę zdrowe i pocieszające. Ten fajny format to szablon, na którym można wyświetlać dowolne treści.

40. List

Znasz kilka fajnych faktów na temat swojej branży? Czy czytałeś artykuły o upiornych domach? Świetnie, dlaczego nie zrobić Reelu opisującego twoją nowo odkrytą wiedzę?

BONUS Kreatywne pomysły na rolki IG

41. Pokaż wpadki

Na każdy zabawny Instagram Reel przypada prawdopodobnie 10 wpadek twórcy, który jąka się lub przerywa mu ciekawski kot. Jeśli przez przypadek udało ci się zatrzymać wpadki, jest to świetna okazja na łatwe treści. A ludzie uwielbiają oglądać ludzką stronę swoich ulubionych twórców.

Co ludzie myślą, jak to jest, a jak naprawdę wygląda

Jestem starym millenialsem, więc widok tego początku 2010 roku, trendu 9GAG, który powrócił w wielkim stylu, był dość surrealistyczny, teraz w jakości 4K. Istnieje mnóstwo nieporozumień dotyczących właściwie wszystkiego, co można sobie wyobrazić, iz pewnością jest kilka związanych z twoją sytuacją, które warto poruszyć w rolce.

42. Wirtualny samouczek lub pokaz tańca

Czy odczuwasz nagłą potrzebę rozpoczęcia spontanicznego improwizowanego tańca podczas kręcenia samouczków? Dlaczego nie połączyć ich i nie wyzwać kogoś do tańca? W końcu po to jest funkcja Duet. Przepraszam, „Remiks”. To samo naprawdę.

43. Obalamy mity

Niewiele rzeczy jest tak satysfakcjonujących, jak skrupulatna dekonstrukcja powszechnego mitu. Materiału na doskonałe kołowrotki jest mnóstwo. Może pracujesz w mediach społecznościowych i chcesz obalić mit, że publikowanie w określonych godzinach zwiększa zaangażowanie? Wszystko działa tutaj, o ile Twój Reel jest zabawny do oglądania.

44. Ewolucja biznesu

Wszystkie biznesy mają swoje wzloty i upadki. Taka jest natura rzeczy. Możesz przenieść tę koncepcję na wyższy poziom, pokazując widzom ewolucję swojej firmy, ze wszystkimi jej wstrząsami, za pomocą rolki. Filmy przed i po Twoim biurze. Wykresy. Ewolucja Twojego zespołu. Naprawdę wszystko, co mogłoby przekazać ideę, że dzięki ciężkiej pracy i poświęceniu w końcu osiągnąłeś swoje cele.

Zaawansowane pomysły na rolki na Instagramie

45. Kołowrotki poklatkowe

Podczas gdy animacja poklatkowa może być dla niektórych osób chybiona lub chybiona, nie można zaprzeczyć, że narzędzia oferowane przez Instagram Reels dają niesamowite rezultaty, szczególnie w pokazywaniu postępów lub przywoływaniu upływu czasu. Więc jeśli prowadzisz firmę, która obejmuje ręcznie wykonane przedmioty lub coś w tym rodzaju, rolki poklatkowe mogą być świetnym sposobem na zwrócenie uwagi na twoje produkty.

46. ​​Zadanie niszowe krok po kroku

Nie wszystkie rzeczy są na tyle popularne, aby skorzystać z obfitości treści tworzonych wokół nich. Jeśli więc posiadasz szczególny talent/umiejętności lub pracujesz w niszowej dziedzinie, tworzenie samouczków Instagram Reel krok po kroku może być warte wysiłku.

47. Podziel się przepisem

Słusznie straciłem rachubę liczby przepisów, które znalazłem, po prostu przewijając Reels, od podstawowych rzeczy po niektóre naprawdę dostępne przepisy, takie jak gotowane w piekarniku nachos zawinięte w chleb pita (nie oceniaj mnie). Więc tak, ty też możesz to zrobić. Mam jednak jedną prośbę: nie bądź jak te inne filmy i przechowuj składniki w normalnych miseczkach. Nie mam miliona małych uroczych misek do przechowywania każdego składnika pod słońcem.

Dlaczego Instagram Reels są ważne?

Dlaczego warto inwestować czas i zasoby w tworzenie Instagram Reels?

Instagram Reels to świetne medium do tworzenia angażujących treści. Współcześni widzowie poszukują krótkich, treściwych treści. A prezentując swoją markę lub firmę za pomocą krótkich, krótkich treści, masz większe szanse dotrzeć do większej puli ludzi to niekoniecznie szukałoby cię bezpośrednio w pierwszej kolejności.

To dlatego, że (publiczny) film Reels pojawia się na karcie Eksploruj, rozpowszechniając Twoje treści poza listą obserwujących. Rolki są wciąż stosunkowo nowe, więc możesz mieć większą szansę na dotarcie do większej liczby osób, ponieważ w najlepszym interesie Instagrama leży zachęcanie ludzi do tworzenia dla nich treści.

Po drugie, Instagram Reels są po prostu proste zabawa w tworzenie. Jeśli to nie jest wystarczający powód, aby wskoczyć na modę Reels, nie wiem, co to jest.

Kayla Koons, menedżer ds. mediów społecznościowych w Clean Origin

Teraz jest kilka rzeczy, które powinieneś wiedzieć, zanim zaczniesz tworzyć zawartość Reel. Replikowanie najnowszych trendów Reels w nadziei, że dzięki temu staniesz się gwiazdą na Instagramie, po prostu nie wystarczy. Najpierw musisz zajrzeć pod maskę i ustalić, jak działa Instagram Reels. Tak, Mówię o algorytmie.

Jak zawsze, te rzeczy nie są osadzone w kamieniu i mogą ulec zmianie. Ale na podstawowym poziomie, aby określić, jakie Reels polecić użytkownikowi, algorytm Instagrama bierze pod uwagę prawdopodobieństwo, że dana osoba:

  • Lubię to
  • Zostaw pozytywne komentarze
  • Oglądaj Reel od początku do końca

To działa trochę jak YouTube, z jedną zauważalną różnicą: bierze również pod uwagę prawdopodobieństwo, że oglądający przejdzie na stronę audio i stworzy własną rolkę. Ten pochodzi bezpośrednio z książki TikTok, nie można temu zaprzeczyć.

Teraz, gdy wiemy, jak działa algorytm na podstawowym poziomie, przejdźmy do wskazówek i najlepszych praktyk.

Instagram Reels Najlepsze praktyki w skrócie

  • Długość: 90 sekund.
  • Format: MP4, mov.
  • Proporcje: 9:16 lub 1080 pikseli x 1920 pikseli lub pionowo pełny ekran. (To samo Rozmiar historii na Instagramie).
  • Współczynnik podawania: 4:5 lub 1080 X 1350 pikseli lub portret.
  • Przycinanie w kanale: przytnij górne 15% i dolne 15% z filmu Reels.

Wskazówki dotyczące tworzenia angażujących rolek IG

Tworzenie wciągających Instagram Reels nie polega tylko na włączeniu aparatu i rozpoczęciu tańca (czy tańce wciąż są modne?). Wymaga to raczej połączenia oryginalności i optymalizacji. Co mam na myśli? Oto kilka wskazówek, które sprawią, że Twoje rolki będą wciągające.

Użyj muzyki

Podobnie jak na TikToku, Reels żyją i umierają w zależności od wyboru muzyki twórcy. Więc kiedy tworzysz „scenorys” swojego Reel (ty Czy robiąc to, prawda?) pamiętaj, aby wziąć pod uwagę również ukąszenia dźwiękowe.

Ukryte napisy

Wiele osób korzysta z treści społecznościowych w ruchu, bez dźwięku. Dodanie napisów ułatwi nie tylko im, ale także osobom niedosłyszącym. Pamiętaj: dolna piąta to miejsce, w którym wyświetlane są napisy, więc unikaj umieszczania tam elementów, takich jak elementy wizualne lub wezwania do działania. Jeśli nie lubisz napisów, użyj tekstu wyświetlanego na ekranie.

Jon Torres, konsultant ds. marketingu cyfrowego i założyciel jontorres.com

Dołącz odpowiednie hashtagi

Jest to dość oczywiste. Odpowiednie hashtagi zwiększają wykrywalność Twoich treści i pomagają platformie nawiązać kontakt między Tobą a twórcami z Twojej niszy.

Oznacz innych lub współpracuj

Media społecznościowe to 75% potu, 25% networkingu. Właśnie to wymyśliłem, ale to nie czyni tego mniej prawdziwym. Networking jest integralną częścią zwiększania rozgłosu w mediach społecznościowych, dlatego ważne jest, aby w razie potrzeby kontaktować się z podobnie myślącymi twórcami i od czasu do czasu wypróbować wspólne posty na Instagramie.

Opublikuj Reel na swoim kanale

Pamiętacie kanał na Instagramie? Istnienie Reels nie sprawia, że ​​pasza jest mniej ważna. Publikowanie krzyżowe jest świetne, aby wycisnąć trochę soku algo z Twoich Reels. Planując kanał na Instagramie, nie zapomnij o uwzględnieniu Reels.

Pomysły na zmianę rolek

Korzystaj z nich w wolnym czasie. Efekt wypaczenia, efekt głosowy, efekt skanowania, jest ich tak wiele i mogą być kluczem do wyróżnienia się bębnów z tłumu.

Użyj dedykowanego narzędzia do współpracy w mediach społecznościowych, takiego jak Kontentino, aby zaplanować swoje Instagram Reels. Mam na myśli, oczywiście, prawda?

Media społecznościowe to ciężka praca. Tworzenie treści to ciężka praca. Tworzenie treści wideo, o Boże, nawet nie zaczynaj. Ale tak nie musi być.

Ponieważ media społecznościowe to także współpraca, a członkowie zespołu pracują razem, aby dopracować swoje treści, aż będą idealne.

A dzięki Kontentino możesz to zrobić dokładnie — współpracować z zespołem i klientami dopóki rolka nie będzie idealna. Wystarczy zostawić kilka komentarzy i odpowiedzi w aplikacji, tuż obok danej rolki. Nie ma potrzeby otwierania innych kart.

Aha, i na wypadek, gdybyś chciał dodatkowego poziomu bezpieczeństwa, wielopoziomowy system zatwierdzania Kontentino gwarantuje, że żadna treść nie ujrzy światła dziennego, dopóki nie zostanie zatwierdzona przez odpowiednie osoby.

A co z tą okropną logistyką publikowania w mediach społecznościowych? Nie martw się, tutaj też cię mamy. Z Kalendarz zawartości Kontentino, możesz planować kampanie na Instagram Reels na kilka miesięcy do przodu. Wszystko, co musisz zrobić, to przeciągnąć i upuścić Rolkę do odpowiedniego przedziału czasowego.

Zarejestruj się tutaj, aby wypróbować Kontentino. Jego free. Na rolkach!

Często zadawane pytania dotyczące szpul na Instagramie

Czy Reels zwiększają zaangażowanie i obserwujących?

Według samego InstagramaTak, moga potencjalnie zwiększyć zaangażowanie i obserwujących. Rzecz jednak w tym, że nie dotyczy to filmów niskiej jakości i treści pochodzących z recyklingu z innych platform, które Instagram zrobił wszystko, aby były mniej wykrywalne. Jeśli chcesz, aby Instagram skierował Twoje Reels do docelowych odbiorców, najlepiej jest tworzyć treści specjalnie dla tej platformy, zamiast przetwarzać filmy TikTok.

Czy Reels potrzebują hashtagów?

Hashtagi kołowrotków na Instagramie są ważne w taki sam sposób, jak w przypadku zwykłego posta. Mogą pomóc Twojemu filmowi dotrzeć do pożądanych odbiorców. Mówiąc prościej, gdy używasz hashtagu, Twój film pojawia się na stronie poświęconej temu hashtagowi. Im większe zaangażowanie generuje, tym dłużej pozostanie na górze strony dla tego hashtagu. Tak więc odpowiedź brzmi „tak”, hashtagi dla bębnów są bardzo ważne.

Czy Reels są lepsze niż posty?

Każdy format treści ma swój własny cel w ekosystemie Instagrama. Wszystko zależy od tego, jakie są Twoje cele. Ale ogólnie rzecz biorąc, jeśli tworzenie treści wideo jest tym, czego szukasz, to tak, Reels jest lepsze, ponieważ jest specjalnie zaprojektowane do obsługi tego typu treści.

Wniosek

I to tyle na dzisiaj. Omówiliśmy, czym są rolki, jakie są ich znaczenie, wskazówki i najlepsze praktyki, a także porzuciliśmy kilka fajnych przykładów na wszelki wypadek. Główny wniosek: Instagram Reels to znacznie więcej niż zwykły klon TikTok, a ty nie wskoczyłeś na modę, tracisz wielki czas.

Poza tym, zanim zapomnę — możesz planować, planować, zatwierdzać i współpracować na Instagram Reels z Kontentino. I jego free więc wiesz, po prostu Rejestracja tutaj. Do zobaczenia w kolejnym.